Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk us
 
Stran: 1 [2]   Dolů
 
Autor Téma: Praca vo volkswagen alebo bmw.  (Přečteno 136134 krát)
Matonka



Karma: -27
Příspěvků: 23


« Odpověď #15 : Leden 17, 2014, 12:47:10 pm »

Ahoj všem .
Chtěl bych se zeptat, jestli pro práci u těch automobilek postačuje znalost NJ na úrovni B2, jestli by vůbec zaměstnali člověka s VŠ (obor chemie a životní prostředí) na oddělení vědy a výzkumu nebo na jiné pozici v rámci možností?Máte s tím zkušenosti? Myslíte si, že by byla šance?
Děkuji.
Zaznamenáno
LukynR



Karma: -22
Příspěvků: 11


« Odpověď #16 : Leden 17, 2014, 06:30:25 pm »

Ahoj všem .
Chtěl bych se zeptat, jestli pro práci u těch automobilek postačuje znalost NJ na úrovni B2, jestli by vůbec zaměstnali člověka s VŠ (obor chemie a životní prostředí) na oddělení vědy a výzkumu nebo na jiné pozici v rámci možností?Máte s tím zkušenosti? Myslíte si, že by byla šance?
Děkuji.

Ahoj Matonko,

ohledně VW můžu říct, že pokud se týká vývoje tak B2 je dostačující. Člověk se prostě musí s kolegama domluvit. Žádný proslovy dělat jako technik/inženýr nemusíš. Důležitý je spíš co opravdu umíš a co dokážeš nabídnout. Pokud toho je dost, jako třeba x-letá zkušenost s prací v automobilovým průmyslu, tak tě vezmou i skoro bez němčiny (ale s dobrou angličtinou). Samozřejmě s tím, že se něměcky budeš muset doučit. Ohledně uplatnění v tvém oboru ti bohužel poradit nemůžu, žádné chemiky neznám, ale v Něměcku se lejou velký peníze do vývoje baterií pro elektroauta, takže třeba tímhle směrem bych se zajímal.

S pozdravem,
Lukyn
Zaznamenáno
Jacqomo



Karma: 0
Příspěvků: 12


« Odpověď #17 : Leden 17, 2014, 09:22:17 pm »

Diky pekne, konecne nieco pozitivne a hlavne od zdroja:) Diky LukynR a jirike . Tak snad sa mi to podari nejak, budem sa poriadne ucit ted tu nemcinu a potom v maj jun to tam skusim:) Trosku ma to aj nakoplo tak este raz velmi pekne dakujem Úsměv
Zaznamenáno
jirike
Host
« Odpověď #18 : Leden 17, 2014, 11:10:58 pm »

Diky pekne, konecne nieco pozitivne a hlavne od zdroja:) Diky LukynR a jirike . Tak snad sa mi to podari nejak, budem sa poriadne ucit ted tu nemcinu a potom v maj jun to tam skusim:) Trosku ma to aj nakoplo tak este raz velmi pekne dakujem Úsměv

No ja nejsem zrovna od zdroje Úsměv
Masiruj je hned. Vsechny automobilky ve volnem case.
Nestyd se a klidne napis do zivotopisu i to kdy dokoncujes kurz a jaky. A ze si k dispozici od nevim treba od 1.7.
A co zvladnes obejdi osobne personální oddeleni... Osobne je osobne Mrknutí
Nedej se odradit., firem je hodne...

Drzim palce Úsměv
Zaznamenáno
юπ
jupí!



Karma: 9
Příspěvků: 120



« Odpověď #19 : Červen 10, 2014, 09:08:04 pm »

. . . . A aké sú požiadavky na absolventa . . .
vynechal jsi Štutgardský Mercedes, ten taky zažívá zisky jako nikdy, nejen BMW, AUDI, VW.  Většinu tvých dalších otázek ti opulentně  zodpoví personální servery typu careerjet.de - které by ti google našel za pár minut:  takže asi budeš pěkné trdlo  Mrknutí


jináč: na absolventa jsou požadavky: aby moc neotravoval,  nepletl se pod nohy a hlavně nic  nerozbíjel.  A pokud už umí být i něčím užitečný vykonáváním čeho by pochytil další dovednosti  (aby ho nebylo nutno učit i "chodit"), tím lépe pro něho.  Hlavně se po něm požaduje aby zdravým tempem (napříč roky) vyrůstal v plnohodnotného kolegu.  Neděje-li se, šéf ti nakonec řekne, že se už dostatečně potvrdilo, že na tuhle pozici nemáš.

Ad pozice: triviální moudro jest: že některé jsou startovní (kam přijímají i jalová kopyta s mokrým diplomem), některé nástupní (požadující univerzální kompetence) - a oboje najdeš na personálních serverech. Na další posty se musíš osvědčit:  s léty si vypracovat kompetenci.  Je i určitá kompatabilita napříč fabrikami, většina ale specifická, tedy vyšší pozice bývají lidé 25+ let plných úspěchů ve firmě.
_________________________________________________________
Nyní u nás máme vlnu hořkosti (! hodnotných) kolegů kteří pro přílišný tlak demonstrativně odchází  - někteří do vývoje AUDI a BMW: podmínky nabízejí nadstandard i na Bayern.   Kolegův bratr dělá roky u Porsche:   při práci dokončil firemní program na magisterský stupeň ze strojařiny  (dipl.Ing.) a (pro laiky překvapivě) teprve pak postoupil mezi testovací jezdce: navenek snový job pro mnohé.   Jiného kolegy kamarádi ze studií nyní dělají vývoj pro MAN:  terénní testy jsou fantazijní dovolená:  dlouhé týdny v Norsku a na pustinách Španělska - hodiny denně se (prakticky bezstarostně) vozí v silném autě. 

Není těžké takovou práci získat, zvládáš-li ji.  Spíše naopak:  o kompetentního (průkazně) talentovaného technika se trvale perou head-hunters, mzdy patří mezi horních 5% BRD (min. 55k€ ročně ale klidně i 125k€ ročně nástupní pozice, viz web.) - pro peníze se to ale nevyplatí, je to více věcí osobnosti.  (Po dostudování) vypracovat (÷rozvinout) si technickou kompetenci   na startovní level je náplň na další min. 4 roky askeze pro talentované - a nedostupné pro netalentované.   Pokud to již zvládáš, pozná se to na prvních pár questech, kdy budeš ještě pod dohledem.   Jakmile ale tvoje schopnosti získají respekt kolegů,  staneš si defenitivně rovnoprávným členem bratrstva,  startovací národnost pak už nikoho nezajímá.
Zaznamenáno
Stran: 1 [2]   Nahoru
 
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

Pravidla stránky | Kontakt | usa.krajane.cz © 2014
Stránky Čechů a Slováků v USA o životě, práci, studiu a cestování v USA.

odkazy