Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk us
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Nevíte někdo o práci na dva měsíce?  (Přečteno 25670 krát)
zuza1



Karma: 0
Příspěvků: 2


« : Červenec 03, 2008, 09:45:44 am »

Ahoj,

jsem v Mnichově jako studentka a teď na červenec a srpen bych ráda našla práci...
Kdybyste někdo o něčem věděl, tak si ráda nechám poradit Úsměv Nějak se mi to hledání
nedaří. Myslím si, že můžu dělat skoro všechno (opravdu skoro Úsměv ) - rychle se učím a
v Čechách už jsem taky vystřídala spostu brigád - od obsluhy v hospodě, dělání sportovních
dresů, práce ve fabrice se skleničkama, uklízení, pomoc v kuchyni .... prostě cokoliv Škleb

Děkuju za pomoc,

Zuzka
mail: dostalova.zuza[zavináč]seznam.cz
Zaznamenáno
sonicka



Karma: 1
Příspěvků: 56



« Odpověď #1 : Červenec 03, 2008, 02:37:12 pm »

Ak vies dobre po Nemecky, Anglicky a studujes vhodny odbor (napr. manazment, ekonomiu, ale aj pravo a pod), tak sa pozri po Univerzitach, aku pracu ponukaju ako Werkstudent.  Vela firiem tam ma inzeraty, ked hlada Werkstudentov, moja firma ma napriklad inzerat na LMU a TU v Mnichove.  Vacsinou sa vyzaduje znalost Office, organizacne schopnosti, a k tomu nejaky ten jazyk.
Zaznamenáno
zuza1



Karma: 0
Příspěvků: 2


« Odpověď #2 : Červenec 03, 2008, 08:01:23 pm »

Díky, já bohužel studuju Fakultu sportovních studií....tuhle možnost jsem taky zkoušela, ale jak píšeš, je potřeba vhodný obor:-( Sice umím psát všemi deseti...ale teď mi to je k ničemu.
Zaznamenáno
bjetka
Host
« Odpověď #3 : Červenec 05, 2008, 06:50:56 pm »